Ms Sendo Mare is de eerste Sendo Liner XL, de grotere versie van ms Sendo Liner. De Sendo Mare heeft een ladingsvolume van 5.118 ton. [...]
Lees verderDe Fides is gebouwd in China en in 2009 in de vaart gekomen en uitgerust met een conventionele voorstuwing.
Het schip beschikt over twee boegschroeven waardoor bedrijfszekerheid met harde wind gewaarborgd is. De Fides is uitgerust met een ingenieus ballastsysteem welke geheel vanuit het stuurhuis bediend kan worden, inclusief een niveau meting in elk ballast compartiment. Er kan ruim 1300 ton water ingenomen worden waardoor de Fides in staat is met drie lagen lege containers (waarvan twee lagen HighCube containers) onder de bruggen in Noord Nederland door te varen, waar andere schepen maar met twee lagen kunnen varen. Dit ballastsysteem verhoogt de efficiëntie waarmee de Fides inzetbaar is.
Ms Sendo Mare is de eerste Sendo Liner XL, de grotere versie van ms Sendo Liner. De Sendo Mare heeft een ladingsvolume van 5.118 ton. [...]
Lees verderIn de vaart vanaf 2019 Ons nieuwste en meest innovatieve schip. De Sendo Liner is geheel ontworpen, ontwikkeld en gebouwd door Sendo Shipping. De Sendo Liner is [...]
Lees verderIn de vaart vanaf 2009 De Nadorias is gebouwd in China en in 2009 in de vaart genomen. Dit schip is uitgerust met een ingenieus [...]
Lees verderSendo Shipping
Sleutelbloemdreef 7
3845 KD Harderwijk
Tel: +31 (0)6 53919092
E-mail: info@sendo-shipping.nl
Erkend leerbedrijf is een titel waar we trots op zijn.
Duurzaamheid is onze koers!
© 2022 Sendo Shipping b.v. | Alle rechten voorbehouden. Realisatie door B-FOUND | Digital Solutions
Snel iets vragen of graag teruggebeld worden? Laat 't ons weten.